• Workers in control room of gas plant, sustainability consulting

    Suport tehnic la distanţă

    Provocări

    Atunci când neprevăzutul se produce

    Accesul instantaneu la informaţii tehnice şi suport de la experţi, este critic. Asistența disponibilă in orice moment poate salva timpul prețios și banii organizației dumneavoastră

    Funcţionare

    Text alternativ implicit
    • Soluții

      Serviciul nostru de suport telefonic vă oferă asistență de calitate de la experți cu cunoștințe vaste despre produsele de automatizare și despre aplicațiile în care sunt utilizate. Specialiștii vă vor ajuta să instalaţi, configuraţi şi diagnosticaţi pentru a rezolva mai rapid problemele tehnice întâmpinate.
    • Propunere valoare

      Centrele noastre suport utilizează cele mai noi instrumente pentru a furniza cel mai bun suport și diagnostic de acest fel. Obţineţi răspunsurile de care aveți nevoie prin acces direct la specialistii noştri competenţi în timpul și în afara orelor de program - oricând aveți nevoie.
    • Diferenţiere

      Beneficiați de experiență unică, prin capacitățile noastre globale sau locale. Expertiza care include instruirea de către producător și acreditarea asociată. Mai mult, aveți opțiunea de a include acest serviciu în contractele de modernizare și întreținere.

    Beneficii

    • Business people working in video conference
        Acces prioritar la asistență tehnică pentru aplicații și depanare
    • Default Alternative Text
        Abilitatea de a rezolva telefonic problemele legate de echipamente
    • Default Alternative Text
        Expertiza disponibilă 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an, cu timp de răspuns garantat
    • Default Alternative Text
        Serviciu scalabil ce vă permite să vă alegeţi nivelul potrivit de suport care să corespundă nevoilor dumneavoastră
    • problem solving technicians, oil and gas
        O procedură detaliată de escaladare care să asigure răspunsul în timp util