Select your country/region in the menu or by clicking on the world map *
Country Selector Alternate Image
Presa

              Noutati

              30/03/2012

              Cinci moduri în care furnizorii de utilităţi ajută consumatorii să se pregătească pentru un viitor cu mai puţină energie

                   

              În prezent, proprietarii de locuinţe sunt împuterniciţi să susţină o reţea mai eficientă

              Consumatorii reprezintă cea mai importantă resursă neutilizată a furnizorilor de utilităţi în ce priveşte migrarea spre reţeaua electrică inteligentă. Furnizorii de utilităţi îi pot responsabiliza acum pe consumatori să-şi gestioneze consumul de energie în propria locuinţă. Acest lucru antrenează schimbări în consumul de energie la nivel de consumator, fapt care creează un raport de tip câştig-câştig între furnizorul de utilităţi şi proprietar. Majoritatea proprietarilor de locuinţe vor să economisească bani şi să-şi însuşească practicile ecologice, iar acest lucru contribuie la atenuarea impactului pe care îl are viaţa într-o lume în care alimentarea cu energie este supusă tot mai multor constrângeri.

              Cei cinci paşi menţionaţi mai jos arată cum pot furnizorii de utilităţi să-i ajute pe consumatori să ia decizii mai bune în privinţa energiei.


              1. Educaţi: Furnizorii de utilităţi trebuie să-i educe pe consumatori cu privire la oportunităţile oferite de reţeaua inteligentă, arătându-le, totodată că stabilirea variabilă a preţurilor şi contoarele inteligente le vor asigura informaţiile necesare pentru a gestiona activ şi a reduce propriile costuri cu energia.

              2. Captivaţi: Pe lângă faptul că pot face economii, oamenilor le place să simtă că participă personal la o schimbare. Numeroşi consumatori ar dori să înţeleagă ce rol pot avea în a păstra stabilitatea reţelei electrice şi a adăuga noi surse de energie la reţeaua electrică.

              3. Împuterniciţi: Consumatorii se vor simţi împuterniciţi întrucât vor avea control asupra modului în care utilizează energia şi asupra propriului consum, precum şi asupra a ceea ce plătesc în fiecare lună. Furnizorii de utilităţi îi pot ajuta să înţeleagă că HVAC şi alte sisteme din locuinţa lor pot fi programate pentru a controla, monitoriza şi gestiona utilizarea energiei în propria locuinţă.

              4. Accentuaţi: Furnizorii de utilităţi trebuie să accentueze faptul că reţeaua inteligentă îi poate ajuta să reacţioneze mai eficient la necesarul de energie al consumatorului şi, de asemenea, să reducă utilizarea centralelor electrice pe bază de cărbune.

              5. Echipaţi: Furnizorii de utilităţi trebuie, de asemenea, să furnizeze cele mai bune opţiuni şi instrumente pentru a face posibil managementul energiei în locuinţă. Contoarele inteligente uşor de utilizat şi sistemele de management al energiei în locuinţe, cu un număr corespunzător de caracteristici specifice înaltei tehnologii vor fi importante pentru atragerea primilor doritori şi factori de influenţă.