Bine aţi venit pe site-ul Schneider ELectric

Bine ați venit pe site-ul nostru.

Puteţi alege altă ţară pentru a vedea produsele disponibile sau site-ul nostru global pentru informaţii despre companie.

Alegeți o altă țară sau regiune

    • Default Alternative Text
      Strategii de sustenabilitate lider de piață pentru organizația dvs.

      Strategia sustenabilității

      Text alternativ implicit

      Provocări

      Pentru a fi competitivi, inițiativele de sustenabilitate trebuie dirijate să obțină rezultate tangibile. Trebuie să identificați și să implementați cele mai bune strategii pentru organizația dvs. pentru a obține rezultate îmbunătățite.
      • Îmbunătățirea afacerii dvs.

        Serviciile Schneider Electric de strategie sustenabila vă ajută cu soluții de piață de prima mana pentru organizația dvs. Vom lucra alaturi de dvs. pentru a înțelege riscurile și recompensele sustenabilității, conducându-vă către o strategie care va oferi beneficii reale cu cadrul dvs. de reglementare și va optimiza tehnologia disponibilă în sediile dvs.

      • De ce Schneider Electric?

        • Adapteaza strategia pentru a se potrivi cu țintele dorite și obiectivele de afaceri
        • Oferă planuri de acțiune concentrate pentru succesul afacerii
        • Țintește strategii pentru sustenabilitatea operațională și a produsului
        • Adoptă tehnologii cu energie curată sau rezolvă toate aspectele din organizația dvs. pentru sustenabilitate
      • O diferență pe care o meritați

        Atuul Schneider Electric constă în gama de servicii, tehnologie și experiență. Oferta noastră globală include o abordare inter-funcțională reală cuplată cu înțelegerea presiunilor dvs. operaționale și competitive. Aceasta ne permite să oferim măsuri cuantificabile pentru sustenabilitatea afacerii dvs. Acestea sunt susținute de abilitatea de a măsura progresul cu raportare completă a rezultatelor dvs.
      Serviciile Schneider Electric de strategie a sustenabilității permit organizației dvs. să beneficieze de managementul energiei și al sustenabilității pentru a îmbunătăți loialitatea mărcii si a marjelor, pentru a reduce riscul amprentei emisiilor de carbon și pentru a rămâne competitivă.